U Zyra-i posvećeni smo vašem zadovoljstvu. Ako primijetite nedostatak ili imate prigovor na kupljeni proizvod, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo riješili situaciju na obostrano zadovoljstvo.

Pravo na reklamaciju

Prema Zakonu o zaštiti potrošača FBiH, imate pravo podnijeti reklamaciju u roku od 2 godine od dana preuzimanja proizvoda. Ako se nedostatak pojavi u prvih 6 mjeseci, pretpostavlja se da je postojao u trenutku kupovine, osim ako se dokaže suprotno.

Kako podnijeti reklamaciju

Reklamaciju možete podnijeti na sljedeće načine:

  • Prvo pročitajte detaljno do kraja ovu stranicu.
  • E-mailom: Pošaljite opis problema, broj narudžbe i fotografije na reklamacije@zyra.ba.

  • Lično: Posjetite našu poslovnicu sa računom i proizvodom.

Molimo vas da priložite fiskalni račun kao dokaz o kupovini.

Postupak rješavanja reklamacije

Nakon što zaprimimo vašu reklamaciju, obavezujemo se da ćemo:

  1. Potvrditi prijem reklamacije u roku od 8 dana.

  2. Riješiti reklamaciju najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema.

U slučaju opravdane reklamacije, imate pravo na:

  • Popravku proizvoda bez dodatnih troškova.

  • Zamjenu proizvoda za isti ili sličan model.

  • Povrat novca u punom iznosu plaćene cijene.

Uvjeti za odobravanje reklamacije

Reklamacija će biti prihvaćena ako:

  • Proizvod ima proizvodni nedostatak.

  • Nedostatak nije nastao uslijed nepravilne upotrebe ili fizičkog oštećenja od strane kupca.

  • Reklamacija je podnesena unutar zakonskog roka.

Reklamacija nije važeća

  • Ukoliko nemate fiskalni račun.

  • Ukoliko niste sačuvali neoštećenu originalnu kartonsku ambalažu od proizvoda.

  • Ukoliko je oštećenje nastalo prilikom montaže proizvoda.

Vaše zadovoljstvo nam je na prvom mjestu. Hvala vam što ste odabrali Zyra.

  • Korpa je prazna.