U Zyra-i posvećeni smo vašem zadovoljstvu. Ako primijetite nedostatak ili imate prigovor na kupljeni proizvod, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo riješili situaciju na obostrano zadovoljstvo.
Pravo na reklamaciju
Prema Zakonu o zaštiti potrošača FBiH, imate pravo podnijeti reklamaciju u roku od 2 godine od dana preuzimanja proizvoda. Ako se nedostatak pojavi u prvih 6 mjeseci, pretpostavlja se da je postojao u trenutku kupovine, osim ako se dokaže suprotno.
Kako podnijeti reklamaciju
Reklamaciju možete podnijeti na sljedeće načine:
- Prvo pročitajte detaljno do kraja ovu stranicu.
-
E-mailom: Pošaljite opis problema, broj narudžbe i fotografije na reklamacije@zyra.ba.
-
Lično: Posjetite našu poslovnicu sa računom i proizvodom.
Molimo vas da priložite fiskalni račun kao dokaz o kupovini.
Postupak rješavanja reklamacije
Nakon što zaprimimo vašu reklamaciju, obavezujemo se da ćemo:
-
Potvrditi prijem reklamacije u roku od 8 dana.
-
Riješiti reklamaciju najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema.
U slučaju opravdane reklamacije, imate pravo na:
-
Popravku proizvoda bez dodatnih troškova.
-
Zamjenu proizvoda za isti ili sličan model.
-
Povrat novca u punom iznosu plaćene cijene.
Uvjeti za odobravanje reklamacije
Reklamacija će biti prihvaćena ako:
-
Proizvod ima proizvodni nedostatak.
-
Nedostatak nije nastao uslijed nepravilne upotrebe ili fizičkog oštećenja od strane kupca.
-
Reklamacija je podnesena unutar zakonskog roka.
Reklamacija nije važeća
-
Ukoliko nemate fiskalni račun.
-
Ukoliko niste sačuvali neoštećenu originalnu kartonsku ambalažu od proizvoda.
- Ukoliko je oštećenje nastalo prilikom montaže proizvoda.
Vaše zadovoljstvo nam je na prvom mjestu. Hvala vam što ste odabrali Zyra.